ASSOCIATIVE SYMBOLS METHOD (MAS) IN TEACHING ENGLISH TO PRIMARY SCHOOL PUPILS
DOI:
https://doi.org/10.31470/2786-6327/2023/3/26-32Ключові слова:
метод асоціативних символів, учні початкових класів, іноземні мови, англійська мова, мотивація, освітній компонент програми, імітація, запам’ятовуванняАнотація
У статті «Метод асоціативних символів (MAS) у викладанні англійської мови для початкових класів» розкрита суть даного методу, його позитивні сторони і недоліки, представлено його новизну, висвітлено методологічні проблеми (розширювати мовні можливості учнів, робити процес вивчення мови бажаним, цікавим, формувати позитивне відношення навчання; наближати процес вивчення іноземної мови до невимушеного спілкування, зближувати процес вивчення іноземної мови до процесу вивчення рідної мови, знайомити учнів з соціокультурними особливостями країни, мова якої вивчається). Особливу увагу у статті приділено формуванню лексичної компетентності молодших школярів: показано технологію введення та автоматизації лексичних одиниць. Організація класної навчальної діяльності молодших школярів відбувається за таким алгоритмом: створення учнями (самими чи разом з учителем) асоціативного символу до нової лексичної одиниці; перевірка розуміння створеного символу, ознайомлення з новою лексичною одиницею, автоматизація дій учнів з новою лексичною одиницею у вигляді різноманітних ігор.
Посилання
Husak, L. (2014). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do asotsiatyvnoho navchannia inozemnykh mov uchniv pochatkovoi shkoly [Preparation of future teachers for associative learning of foreign languages of primary school students]: monohrafiia. Lutsk : Vezha-Druk [in Ukrainian].
Prohrama z anhliiskoi movy dlia ditei starshoho doshkilnoho viku ta uchniv pershoho klasu (z urakhuvanniam asotsiatyvnykh metodiv) (2010) [English language program for older preschoolers and first graders (taking into account associative methods)] / Husak, L., Hunko, S. Lutsk [in Ukrainian].
Gusak, L., Hedz, S. (2022). Associative Teaching of English as a Factor in the Development of Younger Pupils' Creativity. Naukovi zapysky VDPU imeni Mykhaila Kotsiubynskoho. Ser.: Pedahohika i psykholohiia – Scientific Notes of Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University. Ser: Pedagogy and psychology, 71, 18–22 [in Ukrainian].
Husak, L., Smalko, L. (2022). Linhvo-dydaktychni osnovy asotsiatyvnoho navchannia inozemnoi movy. [Linguistic and didactic foundations of associative foreign language learning]. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Ser. 5. Pedahohichni nauky i perspektyvy – Scientific Journal of the National Pedagogical Dragomanov University. Ser. 5. Pedagogical Sciences and Prospects, 88, 70–74 [in Ukrainian].
Hunko, S., Husak, L. ta in. (2019). Anhliiska mova. [English]. Pidruchnyk dlia 2 klasu [English language. Textbook for 2nd grade] [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.