ASSOCIATIVE SYMBOLS METHOD (MAS) IN TEACHING ENGLISH TO PRIMARY SCHOOL PUPILS

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31470/2786-6327/2023/3/26-32

Ключові слова:

метод асоціативних символів, учні початкових класів, іноземні мови, англійська мова, мотивація, освітній компонент програми, імітація, запам’ятовування

Анотація

У статті «Метод асоціативних символів (MAS) у викладанні англійської мови для початкових класів» розкрита суть даного методу, його позитивні сторони і недоліки, представлено його новизну, висвітлено методологічні проблеми (розширювати мовні можливості учнів, робити процес вивчення мови бажаним, цікавим, формувати позитивне відношення навчання; наближати процес вивчення іноземної мови до невимушеного спілкування, зближувати процес вивчення іноземної мови до процесу вивчення рідної мови, знайомити учнів з соціокультурними особливостями країни, мова якої вивчається). Особливу увагу у статті приділено формуванню лексичної компетентності молодших школярів: показано технологію введення та автоматизації лексичних одиниць. Організація класної навчальної діяльності молодших школярів відбувається за таким алгоритмом: створення учнями (самими чи разом з учителем) асоціативного символу до нової лексичної одиниці; перевірка розуміння створеного символу, ознайомлення з новою лексичною одиницею, автоматизація дій учнів з новою лексичною одиницею у вигляді різноманітних ігор.

Біографії авторів

Людмила Гусак, Волинський національний університет

доктор педагогічних наук, професор кафедри іноземних мов гуманітарних спеціальностей Волинського національного університету імені Лесі Українки

Тетяна Воробйова, Волинський національний університет

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов гуманітарних спеціальностей Волинського національного університету

Посилання

Husak, L. (2014). Pidhotovka maibutnikh uchyteliv do asotsiatyvnoho navchannia inozemnykh mov uchniv pochatkovoi shkoly [Preparation of future teachers for associative learning of foreign languages of primary school students]: monohrafiia. Lutsk : Vezha-Druk [in Ukrainian].

Prohrama z anhliiskoi movy dlia ditei starshoho doshkilnoho viku ta uchniv pershoho klasu (z urakhuvanniam asotsiatyvnykh metodiv) (2010) [English language program for older preschoolers and first graders (taking into account associative methods)] / Husak, L., Hunko, S. Lutsk [in Ukrainian].

Gusak, L., Hedz, S. (2022). Associative Teaching of English as a Factor in the Development of Younger Pupils' Creativity. Naukovi zapysky VDPU imeni Mykhaila Kotsiubynskoho. Ser.: Pedahohika i psykholohiia – Scientific Notes of Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University. Ser: Pedagogy and psychology, 71, 18–22 [in Ukrainian].

Husak, L., Smalko, L. (2022). Linhvo-dydaktychni osnovy asotsiatyvnoho navchannia inozemnoi movy. [Linguistic and didactic foundations of associative foreign language learning]. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M. P. Drahomanova. Ser. 5. Pedahohichni nauky i perspektyvy – Scientific Journal of the National Pedagogical Dragomanov University. Ser. 5. Pedagogical Sciences and Prospects, 88, 70–74 [in Ukrainian].

Hunko, S., Husak, L. ta in. (2019). Anhliiska mova. [English]. Pidruchnyk dlia 2 klasu [English language. Textbook for 2nd grade] [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-31

Як цитувати

Гусак, Л., & Воробйова, Т. (2023). ASSOCIATIVE SYMBOLS METHOD (MAS) IN TEACHING ENGLISH TO PRIMARY SCHOOL PUPILS. Scientia Et Societus, (3), 26–32. https://doi.org/10.31470/2786-6327/2023/3/26-32

Номер

Розділ

ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ