PECULIRATIES OF THE USE OF INNOVATION MEANS OF TEACHING IN PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE TEACHER-PHILOLOGISTS: ETHODICAL ASPECT

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31470/2786-6327/2022/1/31-38

Ключові слова:

професійна підготовка, готовність, інноваційні засоби, новітні технології, викладач-філолог, ефективність навчання, інтерактивні методи

Анотація

У статті розглянуто важливість і переваги використання інноваційних засобів у навчанні іноземних мов, що забезпечує розвиток комунікативних, професійних і творчих компетенцій та стимулює потребу майбутнього учителя-філолога у самоосвіті. Встановлено, що впровадження інноваційних засобів навчання іноземних мов позитивно впливають на мотивацію студентів і на кінцевий результат навчання – рівень володіння мовою. Звертається увага на формування готовності до інноваційної освітньої діяльності майбутніх учителів- філологів, що є одним із головних чинників освітнього процесу закладу вищої освіти. Проаналізовано концептуальні підходи формування професійної компетентності вчителів- філологів, обгрунтовано соціокультурні чинники, що сприяють формуванню та розвитку особистості фахівця. Проаналізовано теоретичні аспекти проблеми готовності до інноваційної діяльності, розглянуто зміст понять «інтерактивні методи», «інноваційні засоби»,

«підготовка».

Професійне становлення майбутнього вчителя філологічних дисциплін процес складний і тривалий процес. Серед його обов’язкових складових – теоретичне й практичне навчання, під час якого майбутні вчителі оволодівають системою наукових знань і вмінь у поєднанні із загальнопрофесійною підготовкою. У статті розглянуто проблему використання інноваційних засобів навчання при підготовці вчителів-філологів закладів вищої освіти. Визначено роль інтерактивних методів навчання у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів у педагогічній діяльності; окреслено сутнісні характеристики змісту інноваційних процесів у сучасній освіті; обгрунтовано предмет тема і завдання освітньої інноватики у закладі вищої освіти.Доведено, що систематичне використання в освітньому процесі методу проектів, дає змогу навчати майбутніх учителів-філологів закладу вищої освіти самостійно здобувати нові знання та застосовувати їх на практиці для розвязання професійних проблем у майбутній професійній діяльності.

Біографія автора

Svitlana Tanana, Університет Григорія Сковороди в Переяславі

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземної філології, перекладу, методики навчання

Посилання

Bahno, Y. M., Serhiichuk, O. M., Tanana, S. M, Tkachenko, L. V. Practice in the System of Training the Future

Educator: Opportunities and Advantages. Linguistics and Culture Review, 5(S4), р. 311-326. .

Blair, R. Innovation approaches to language teaching. New York: Newbury House, 2019. 252 p.

Celce-Murcia, M. Teaching English as a Second or Foreign Language. Boston, MA : Heinle & Heinle, 2017. 584 p

Cononelos, T. & Oliva, M. (2013). Using computer networks to enhance foreign language/ culture education.

Foreign Language Annals, 26(4), p. 527-534.

Dubasenyuk, O. A. (2011). Uprovadzhennya osvitnikh innovatsiy v systemi vyshchoyi osvity [Introduction of

educational innovations in the system of higher education]. Innovatsiyi u vyshchiy osviti: problemy, dosvid, perspektyvy : monohrafiya / za red. P. Yu. Saukha – Innovations in higher education: problems, experience, prospects: monograph / ed. by P. Yu. Sauha. Zhytomyr [in Ukrainian].

Formation of Linguistic Competence of a Foreign Teacher (On The Example of Language) In The System of

Lifelong Learning By: Khomenko, O., Buhiniska, T., Terleska, L., Hladkoskol, L., Tanana, S. Laplage Em Revista, v.7 n. Extra-C (2021): May/Aug. Conhecimento cientifico: certezas e incertezas, p. 518-527.

Hun’ko, N. A. (2014). Suchasne informatsiyno-osvitnye seredovyshche yak faktor udoskonalennya profesiyno-

pedahohichnoyi pidhotovky maybutn’oho vykladacha [Modern information and educational environment as a factor in improving the professional and pedagogical training of future teachers]. Naukovi zapysky TNPU. Seriya: Pedahohika – Scientific notes of TNPU. Series: Pedagogy, 3, 43-48 [in Ukrainian].

Kamins’ka, A. V. Formuvannya hotovnosti maybutnikh vykladachiv do innovatsiynoyi diyal’nosti u vyshchomu

navchal’nomu zakladi [Formation of readiness of future teachers for innovative activity in a higher educational institution]. URL: [in Ukrainian].

Khmelnytska, O. S., Bahno, Y. M., Serhiychuk, O. M., Tanana, S. M., Tkachenko L. V. (2021). Features of

Pedagogical Practice in the Process of Professional Training of a Future Teacher. Geintec. Gestao, Inovacao e Tecnologias. P. 2049-2065.

Kozak, L. V. (2012). Innovatsiyne navchannya yak osnova rozvytku innovatsiynoyi osobystosti maybutn’oho

vykladacha [Innovative teaching as a basis for the development of innovative personality of the future teacher] Rozvytok osobystosti umovakh transformatsiynoho suspil’stva: materialy Mizhnarodnoyi nauk.-prakt. Konfer. (13 hrudnya 2012 r.). [Development of personality in the conditions of transformational society: materials of the International scientific-practical. Conference (December 13]. Kyyiv [in Ukrainian].

Novak, O. M. (2019). Vykorystannya metodu proektiv u profesiyniy pidhotovtsi maybutnikh vykladachiv

profesiynoyi osvity (okhorony pratsi) u pedahohitsi profesiynoyi osvity [Using the project method in professional training of future lecture in professional education (occupational safety and health) through the course on pedagogy of higher educatuin]. Suspil’stvo. Dokument. Komunikatsiya – Society. Document. Communication, 6/2, 151-170 [in Ukrainian]

Richards, Jack C. & Rodgers, Theodore S. (2017). Approaches and Methods in Language Teaching : A Description

and Analysis. Cambridge ; London : Cambridge University Press, VIII, 171 p. (Cambridge language teaching library).

Tanana, S. M. (2017). Psychological peculiarities the development of professional competence in future teachers

of higher school in process of professional preparation. Psycholinguistics: collection of scientific work SHEE «Pereiaslav- Khmelnytskyi state pedagogical university named after Hryhoriy Skovoroda». Pereiaslav-Khmelnytskyi : FOP Dombrovska Ya. M. Vol. 20 (1). P. 190-197.

Tanana, S. (2020). Modern aspects of innovation teaching of foreign language in the establishment of higher

educational. VIII International Science Group «Modern problems in science». Prague, Czech Republic. P. 547-551.

Tanana, S.M. (2021). Implementation of innovation teaching means of foreign language as a guarantee of effective

of professional training of future teachers-philologists. Innovation pedagogics. Vol. 32. Т. 2. P. 199-203.

Tsiguleva, O. V. (2014). Foreign languages as a tool of development professional mobility of a future specialist.

International Journal of Multidisciplinary Thought. Volume 04. Number 02. Copyright by University Publications. net. P. 89-95.

Wynn, M. J. (2016).Creative Teaching Strategies: A Resource Book for K-8. Teaching Method Series. Delmar Publisher, 485 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-10

Як цитувати

Tanana, S. (2022). PECULIRATIES OF THE USE OF INNOVATION MEANS OF TEACHING IN PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE TEACHER-PHILOLOGISTS: ETHODICAL ASPECT. Scientia Et Societus, (1), 31–38. https://doi.org/10.31470/2786-6327/2022/1/31-38

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають